Koulu alkaa 15 päivän päästä. Se on joidenkin mielestä kamalaa toisten mielestä ihanaa ja joillekkin sillä ei ole mitään väliä. Mihinköhän ryhmään minä kuulun. Saatte 3 arvausta ja toivottavasti menee ensimmisellä oikein. Okein! Minusta on ihanaa palata kouluun varsinkin nyt, kun aloitan yläasteen uudessa koulussa. Olen viimeisen viikon ajan vouhottanut kaikille jotka vain suostuvat kuuntelemaan siitä mitä pukisin päälleni ja pitäisikö ostaa uusi reppu. Myös oppiaineet ovat olleet hölöttelyni kohteena, kun olen miettinyt minkälaisia tunnit tulevat olemaan ja niin edelleen. xp

Mistä pääsemmekin kirjoihin, mutta tällä kertaa oppikirjoihin. Olen pitkin lomaa selaillut paria oppikirjaa joita en heivannut kaapin perälle heti. Noo toinen niistä kirjoista on... Ruotsin kirja! Aivan. SVENSKA!!! Kaverini ovat jo uhkanneet polttaa koko kirjan, kun olen skypessä mutissut välillä ruotsiksi jotain ja kyläillessä miettinyt kielioppia.

wilma%20050-normal.jpg

wilma%20052-normal.jpg

Olen myös lukenut biologian kirjaani. Syy on se, että vime vuonna numero laski hieman ja nyt yritän nostaa sen normaalille tasolleen :)