Elikkäs kävimme tänään Myllyssä. Minun ostoslistaani kuului seuraavat asiat. (kyllä vain, teen aina ostoslistan, kun menen kauppaan)

- Uusi reppu, kalenteri, ja kengät.

Onnistuin saamaan kaikki. Reppu löytyi Bag Stagesta, kalenteri Prismasta ja kengät ostettiin Click Shoes nimisestä liikkeestä. Löysimme samalla veljelleni repun.

wilma%20002-normal.jpg

Tässä on reppu. Tuo Björnborg on kuulema joku kuuluisa tennispelaaja. Tyypillä on omia vaatemerkkejä ja kaikkee. Ja minä en tuntenut koko tyyppiä, kun äiti kysyi asiasta. xp

wilma%20005-normal.jpg

Tässä kengät. Ihan kivat läpsykät. Aluksi etsin street kenkiä,mutten löytänyt mieluisia.

wilma%20001-normal.jpg

Täs on sit se kalenteri. Oikein hyvä minusta ja olin super hyper tyytyväinen ostokseen. :)

Niin ja sitten sain mammalta tällaisen vihkosen johon voin kirjoitella tarinoitani.

wilma%20003-normal.jpg

Olimme lisäksi päivällä uimassa ja minä tyhmä otin isän haasteen vastaan. Mene reisiin saakka. Ei kuulosta kamalalta, mutta mulle se on. En tykkää kovinkaan paljoa uimisesta varsinkaan jos se on jääkylmää. Hrrrr.... Sain kuin sainkin mentyä reisiin saakka. Sitten juoksin rantaan ja kääriydyin pyyhkeeseen. Muu perhe tietenkin polski ihan hyvällä mielellä.xd

Koulu, kouluuu, School, School... Tittiii titi tiii tidimi itiddi... Sori

Niin. Oudot kirjat.

wilma%20006-normal.jpg

Tässä ne nyt on. Minun oudot kirjani. Aloitetaan vasemmalta. Kaksi ekaa on Scarlettei. En tiedä miksi luin ne. Kirja oli kylläkin avartava kokemus. Seuraava on jokin koiriin liittyvä kirja. Tarkoitettu ehkä aikuisille. No tuo seuraava ei ole outo vaan hyvä kirja. Titanic on muutenkin niin erikoinen tarina.(Toi kuulosti kammottavalta. Pidän kamalaa merionnettomuutta erikoisena) Joten kun tapahtumasta on tehty ihan erinlainen kirja niin kiinnyin siihen. Seuraava kirja on tälläinen omasta mielestäni erikoinen ja aika tylsä. Kaukaisten rakkauksien kirja oli iha outo löytö minkä äiti hankki mulle. Ei mun makuun. Aaa...Harry Potter. Sekään ei kuulu outoihin. On pikemminkin outoa, että se on tuolla...O.O Tuo seuraava on mainio kirja, mutta tarkoitettu varmaan aikuisille. Siksi siis outo. Maagiset farkut on musta aika tyhmä sarja. Se oli joskus hyvä, mut nyt se on ihan tyhmä xp Noista kahdesta viimeisestä en oikeen tiedä. En ole lukenut kumpaakaan ja molemmat on jotain sen aikaisii kun vanhempani olivat vauvoja ;)