Ajattelin tehdä tällaisen postauksen jossa kerron itsestäni niin paljon, kuin suinkin pystyn!

Voisin näin aluksi kertoa, mitä harrastan. Elikkäs niin, kuin tiedätte pidän lukemisesta ja luen joka päivä. Harrastan myös piirtämistä ja urheilua itsekseni. Aloitan venyttely tunnit parin kaverin kanssa ja menen kokeilemaan Hip Hoppia/ Street Dancea yhden kaverini kanssa. Urheiluni tarkoittaa periaatteessa sitä, että juoksen asuinalueeni ympäri joka toinen päivä. Venyttelen ja lämmittelen 3 kertaa viikossa. Pidän myös omien tanssien tekemisestä, vaikken olekkaan siinä hyvä. Kirjoitan myös tarinoita ahkerasti.

Nyt luanne: Olen hyvin positiivinen ihminen. Saan ihmiset nauramaan helposti ja ystäväni sanovatkin minua auringoksi. Olen aika energinen ja pidän järjestyksestä. Olen myös aika hikipinko. Minua on sanottu Harry Potterin Hermioneksi. Monet luulevat, etten osaa olla kiukkuinen tai sanoa vastaan. On totta etten mielelläni huuda tai ole töykeä muille, mutta jos suutun oikeasti, niin osaan olla temperamenttinen.

Mistä pidän: Pidän laulamisesta, vaikka olenkin siinä surkea. Rakastan musiikkia. Laitan tähän pari lempi artistiani.

Shakira, Britney Spears, Italo Brothers, Adele, Jason Derulo, Justin Biber, Juanes, Pitbull...

Pidän myöskin hyvin epätavallisesta musiikista. Esim elokuvien musiikeista. Joskus vaan löydän ihanan kappaleen, mitä fanitan kuukauden. Sitten se taas vaihtuu.

Pidän myös vaatteista! Pukeudun aika normaalisti ja minusta saa helposti tavallisen tytön kuvan. Oikeasti pidän aika Hip Hoppari maisista vaatteista. Kuten lippiksistä, huppareista, farkuista ja koruista. Meikkejäkin minulla on, vaikken käytä sitä paljoa. Joskus ripsaria ja luomivariä, sekä hieman huulikiiltoa.

Rakastan juoksemista. Se on niin vapauttavaa. Olen aika hyvä yleisurheilussa. Eniten pidän juoksemisestä, pituushypystä ja korkeudesta.

Mistä en pidä: En voi sietää ötököitä. Saan aina kauheen kiljumis kohtauksen niiden takia. En pidä myöskään hirveästikkään uimisesta. Johtunee siitä, etten ole siinä mikään loistava. Kyllä minä nyt pinnalla pysyn ja uida osaan joten kuten, mutten kyllä pystyisi olemaan hirveän pitkään vedessä pelkän uimataidon varassa.

Koulu: Olen aika hiljainen luokassa. En ole mikään sellainen joka ei koskaan viittaa tai puhu. Olen kyllä aktiivinen ja nauran muiden mukana mielelläni. Saan aika helposti ystäviä, enkä voi sietää sitä, että minulle valehdellaan päin naamaa. En ole mikään suosittu enkä myöskään kiusattu. Olen mielestäni ihan hyvässä maineessa. Panostan kouluun aika paljon.

Haaveet: En nyt kerro mitään salaisimpia haaveita, mutta voin pari paljastaa. Kuvittelen usein, että osaisin lentää tai taikoa. Siirrän mielessäni kirjojen tapahtumat oikeaan elämään ja kuvittelen itseni siihen maailmaan. Tietenkin unelmoin kuuluisuudesta, mutta mikään prinsessa en ole ikinä halunnut olla.

Siinä hieman minusta.

KOULU ALKAA HUOMENNA!!!