En ole nyt kirjoitellut pitkiin aikoihin, mutta tänään ajattelin pölpötellä odottelusta. Odottelen montaa asiaa tällä hetkellä ja ensimmäinen odottelu loppuu huomenna. Menemme parin kaverin kanssa enstiseen kouluumme tervehtimään rakasta Matti opettajaamme! Jeeeeeeeeee!!!!!!

Seuraava odottelunaihe loppuu lokakuun puolivälissä jolloin on kaverini synttärit. Elokuvia, nannaa ja tanssimista... jeah xd

Kolmas jännittävä odotus loppuu joulukuun ensimmäisenä päivänä. Saan avata ekan luukun kalenterista! Tähän väliin kerron eräästä asiasta johon olen hulluna...Jouluun. Itsekkäänä ihmisena rakastan lahjoja, mutta muutkin perinteet ovat lähellä sydäntäni. Pidän ihan kamalasti pipareista ja joulukuusen koristelu on lempipuuhiani! Jouluna syödään kyllä aivan liikaa kalaa ja minä olen kalavastainen ihminen! Kala on hirveää.

Nyt meni taas tuhon lörpöttelyyn xd. Ja toiseksi viimeisin odottelemisen arvoinen aihe on joulujuhlat koulussa. Rakasta juhlia ja joulua. Mikä olisi siis parempi juhla minulle kuin joulujuhlat ;)

Viimeinen ja isoin on tietenkin Jouluaatto. Lahjoja, herkkuja, vieraita ja tunnelmaa. IHANAA! <3<3<3

P.S. Tästä listasta puuttuu eräs joka on vielä jouluakin suurempi aihe. Ystaväni joka meni eri kouluun, muttei halunnutkaan olla sielä on aloittanut kuukausi sitten operaation millä pääsisi omaan kouluuni. Ratkaisu lähenee ja odotan ihan kamalasti, että hän onnistuisi ja saisi olla minun kouluni joulujuhlissa ja meidän koulun oppilaana jouluun mennessä :)

kalenteri-normal.jpg

Bye!