Tänää menee taas tälläiseksi turhaksi pölpöttelyksi. Kun olen kipeä en jaksa keskittyä oikeen mihinkään ja sen takia ei tule kunnollista aihetta keksittyä. Aloitetaan, vaikka JOULUSTA... Rakastan sitä, enkä malta odottaa, että tulisi joulukuu. Lahjatoivelistani on pitkä niinkuin aina xD. Olen vaativa ihminen. Tärkeimmät toiveet ovat kaiketi nämä:

1.The City of Bones elokuva.

2. Lahjakortti suomalaiseen kirjakauppaan.

3. Piirtolauta.

Tuo elokuva on ehdottomasti ykkönen. Siihen on 2 syytä. Numero yksi: Rakastan sitä elokuvaa (yllätys yllätys) ja numero kaksi: Minulla on pakkomielle saada kaikki ihanat elokuvat omaan hyllyyni. Olen aivan varma, että kun saan tuon elokuvan käteeni, katson sen jotain 3 kertaa peräkkäin läpi XP

Sitten voidaankin keskustella kirjoista jälleen kerran. Minulla on tyylikäs lista johon olen kirjannut kaikki kirjat jotka aion lukea vuoden 2013 aikana. Laskeskelin eilen, että listasta on luettu jo meilkein kaikki. Enää 4 ihanaa kirjaa odottaa pääsyä yöpöydälleni. Ne kaikki ovat jo tulleet kauppoihi, mutta pihi kun olen, en halua ostaa niitä vaan odottelen löytäväni ne kirjastosta. Tietenkin lasken sen varaan, että jouluna saisin vähän rahaa, tai tuon mainitsemani lahjakortin.

Sitten vielä ihana uutinen, joka ilahduttaa varmasti The Mortal Instruments faneja... iih hih                                       

The Hollywood Reporterin mukaan Constantin Films alkaa puurtaa City of Ashes - elokuvan parissa vuonna 2014! Martin Moszkowiczin mukaan sarjan fanit ovat ollet suuri tuki ja he ovat osoittaneet uskollisuutensa sarjalle lähettämällä sarjan tuottajille tuhansia fanikirjeitä toivoen jatkoa. Luultavasti tämä on yksi syy miksi elokuvan tuotanto sai vihreää valoa. City of Bones on tienannut maailmanlaajuisesti lähes 100 miljoonaa dollaria. Vaikka se on alle tavoitteen, elokuvan tekijät ovat tehneet kaikkensa selvittääkseen mikä mahdollisesti meni pieleen ensimmäisessä elokuvassa ja yrittävät parantaa jatko-osaa kaikin mahdollisin tavoin. Jos minulta kysytään, Luukaupunki oli mahtava leffa sellaisenaan. Elokuvan luojien mielestä markkinointi oli yksi syy alhaisiin tuottoihin.

JEE!! Saadan Luukaupungille sittenkin jatkoa! ;)

city%20of%20ashes-normal.jpg