Heip! Tänään ajattelin kirjata minun mielestäni vuoden kymmenen parhainta kirjaa. Ykkönen on paras.
1. Kadotettujen sielujen kaupunki (Varjojen kaupungit, #5) Cassandra Clare
2. Salatun voiman kaupunki (Mystic City, #1) Theo Lawrence
3. Illallinen vampyyrin kanssa, Abigail Gibbs
4. Vapautettu (Yön talo, #8) P.C Kast, Kristin Kast
5. Uhanalainen (Susiraja, #2) Elina Rouhiainen
6. Loppusoitto (Langennut enkeli, #4) Becca Fitzpatrick
7. Halki ikiyön (Paljaan taivaan alla, #2) Veronica Rossi
8. Kirkas tähti (Kuolemattomat, #5) Alyson Noël
9. Loputtomasti (Paranormaali, #3) Kiersten White
10. Aitoa peliä (Kvanttipainovoima, #1) Justina Robson
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.