Venla T:n rakkaudet, Eppu Nuotio ja Anna Nuotio

Jos rakkaus ei totaalisesti sekoita päätä ja sydäntä, se ei ole aitoa. Ja Venla rakastaa aina täysillä, kohde tosin vaihtuu tiuhaan. Nyt Venlalla on kuitenkin syy olla rakastumatta: viisas, ihana ja enkelinnäköinen Matias. Päiväkirjassaan Venla aikoo tutkia tunteitaan ja kitkeä ensimmäisenkin muihin kohdistuvan kiinnostuksenpoikasen.
Kaikki menee tosi hyvin - täytyyhän Matiaksenkin ymmärtää, että pieni flirtti ei merkitse mitään. Sitä paitsi Venla kiinnostuu nuoresta äikänmaikasta vain siksi, että tämä on runoilija. Runoilijathan ovat vaarallisia nuorten naisten sydämille. Ehkä kuitenkaan ei olisi kannattanut esittää kirjailijaa ja antaa maikalle lahjakkaan Olivia-tädin tekstejä ominaan...

Tämä kirja oli epäillyttävän ohut, kun sen käteeni nappasin kirjastossa. Mutta tässä kuukausien aikana olen oppinut, että ohutkin kirja voi olla hyvä, joten otin kirjan mukaani. Venla muistutti hieman Bridget Jonesia tai Himoshoppaajasta tuttua Rebecca Bloomwoodia, mutta teiniversiona joten odotin innolla kirjan sisältöä. En joutunut pettymään. Aina välillä Venlan ajatusten juoksu ärsytti, ja olin valmis jälleen heittämään kirjan seinään, mutta häneen pystyi silti samaistumaan. Ehkä hieman hömppämäiseksi meni, minä kun olen nyt viime aikoina lukenut vähän vakavampia kirjoja, mutta antoisan iltapäivän kirja minulle antoi!

Venla%20T%20n%20rakkaudet-normal.jpg

ARVOSANA: 8