Heii. Tylsyys alkaa hellittää ja pian olen jännä minäni taas!

Joka tapauksessa. Tässä lueskelin erään kaverini blogia missä hän kertoi kirjoittavansa kirjaa. Siitä muistin oman urakkani. Elikkäs nyt saatte perin pohjaisen selostuksen minun tulevasta kirjastani,jonka julkaisen ja ansaitsen miljoonia niin,kuin Harry Potterin kirjoittaja J.K. Rowling. Siis sen kirjailian tarina on aivan ihana! (ei mitenkään paljoa itsekehua XD)

Olen kirjoittanut itse jo 3 sellaista mukavan pituista tarinaa. Veikkaisin niiden olevan kirjoina sellaiset 200 sivuiset. Nyt seuraavan tarinani olen saanut suunniteltua perinpohjaisesti. Olen miettinyt: Nimen, hahmojen henkilötaustat, tapahtumapaikat, juoni... KAIKEN! Kaiken kaikkiaan tuohon meni 2 kuukautta. Nyt se on valmis ja alkaa kirjoittaminen. Aloin eilen laskea päässäni kuinka kauan kunnollisen kirjan kirjoittamiseen menisi ja päädyin tähän. I-2 vuotta! Saatan lopettaa kirjoittamisen tai jatkaa hunoinakin päivinä. Kuka tietää?

Saatte huomenna kivoja kuvia ja tietoja kirjoista. Jep. Huomenna on KIRJASTO PÄIVÄ. Lyhennettynä KP!